Laureaci konkursu „Złota Lakiernia” 2017

Złota Lakiernia to konkurs dla warsztatów blacharsko-lakierniczych, organizowany przez Polską Izbę Motoryzacji i Partnera Merytorycznego jakim jest BASF Coatings Services z marką Glasurit.

W tym roku Konkurs (III edycja) miał za zadanie wyróżnić najlepsze serwisy blacharsko-lakiernicze oraz zwrócić uwagę na jakość i rozwiązania ekologiczne stosowane w warsztacie. Do konkursu mógł przystąpić serwis zlokalizowany na terenie Polski, niezależnie od tego na jakich narzędziach pracuje, jakich produktów używa i czy jest autoryzowany, czy niezależny.

Do tegorocznej edycji zgłosiło się ponad 40 warsztatów z całej Polski.

Oceniane były takie pozycje jak: oferta serwisowa warsztatu oraz komunikacja z klientem; CRM -zarządzanie  Lakiernią i Blacharnią; proces umawiania klientów w warsztacie; personalizowany proces przyjęcia klientów; proces kosztorysowania; opieka nad klientem; organizacja pracy w warsztacie; proces naprawy i kontrola jakości; zakończenie naprawy oraz przygotowanie dokumentacji; proces wydania samochodu po naprawie.; kontakt z klientem po naprawie /wizycie w warsztacie; utrzymywanie relacji z klientem; składowe warsztatu lakierniczego oraz ilość wykonywanych napraw lakierniczych w miesiącu.

Ogłoszenie wyników miało miejsce podczas XII Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych (5 grudnia 2017) organizowanego przez Polską Izbę Motoryzacji.

W kategorii SERWISY AUTORYZOWANE nagrody przyznano:

  1. TEAM Marek Pasierbski Sp. z o.o., Wrocław-Długołęka
  2. AUTO SPECIAL SP. z o.o., Kraków
  3. Ciesiółka Auto Group SP.J., Leszno

W kategorii SERWISY NIEZALEŻNE nagrodę przyznano firmie

CHWALIBÓG MOTORS