W wielu warsztatach samochodowych
![⏩](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t1e/1/16/23e9.png)
wydłużają się kolejki. To jeden z efektów globalnego kryzysu (nie tylko motoryzacji). Kierowcy wolą
![🛠](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tb9/1/16/1f6e0.png)
naprawiać stare samochody zamiast kupować nowe.
Jak piszą branżowe media w niektórych stacjach obsługi na naprawę trzeba czekać 2 albo nawet 3 tygodnie. Warsztaty dostają zlecenia coraz poważniejszych napraw, co dodatkowo wydłuża czas oczekiwania. Dla
![👨🏭](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/tb7/1/16/1f468_200d_1f3ed.png)
![👩🏭](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t96/1/16/1f469_200d_1f3ed.png)
mechaników to jeden z nieoczekiwanych plusów wynikających z załamania na rynku aut. W Polsce
![⬇](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t20/1/16/2b07.png)
spada nie tylko sprzedaż nowych samochodów, ale też import używanych.
Jak pokazują najnowsze
![📊](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/taa/1/16/1f4ca.png)
statystyki w ub. miesiącu zarejestrowano w Polsce niespełna 62,8 tys. sprowadzonych z zagranicy używanych aut osobowych i dostawczych (o dmc do 3,5 t). To nie tylko o 25% mniej, niż rok temu. To pod tym względem
![😖](https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t73/1/16/1f616.png)
najgorszy lipiec od momentu wejścia Polski do Unii Europejskiej (2004).
Porozmawiajmy o problemach branży na XV Dyskusyjnym Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych już 08.12.2022 r. w Uniejowie. Zapraszamy!