BASF Coatings Services Sp. z o o. została założona jako spółka-córka niemieckiego koncernu w roku 2002. Przez pierwsze dwa lata działalność skupiona była na przemyśle. Od roku 2004 polska spółka Coatings objęła import produkowanych przez BASF Coatings GmbH w Muenster lakierów marki Glasurit, z biegiem czasu tworząc na terenie naszego kraju strukturę dystrybucyjną. Dziś BASF Coatings Services Sp. z o.o. jest importerem lakierów samochodowych i przemysłowych marek: BASF, Glasurit i Salcomix na terenie Polski.
Historia renowacyjnych materiałów lakierniczych marki Glasurit sięga roku 1888; sama nazwa Glasurit pojawia się w roku 1898, natomiast od roku 1965 Glasurit jest częścią koncernu BASF AG z siedzibą w Ludwigshafen. W roku 1992 Glasurit wprowadził na rynek jeden z pierwszych wodnych systemów bazowych do naprawy powłok lakierniczych. Obecnie, poza systemami lakierniczymi, marka Glasurit oferuje swoim klientom RATIO Concept Plus – czyli kompletne rozwiązania dla zakładów lakierniczych, takie jak Ratio Spot Repair, narzędzia kolorystyczne, oprogramowanie elektroniczne do zarządzania gospodarką magazynową oraz zleceniami, audyty, projekty warsztatów, szkolenia techniczne, szkolenia biznesowe, analizę wskaźników biznesowych dla warsztatów czy optymalizację procesów.
Osobą odpowiedzialną za sprzedaż lakierów marki Glasurit do warsztatów lakierniczych na terenie Polski jest Marcin Walczak, Sales Manager Glasurit, BASF Coatings Services Sp. z o. o. tel. +48 728 92 55 75
Jesteśmy liderem na polskim rynku telefonii stacjonarnej, internetu i transmisji danych. Jako jedyny operator, oferujemy kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne dostępne w całym kraju. Celem Orange Polska jest zapewnienie najwyższej satysfakcji klientom i atrakcyjnego zysku akcjonariuszom poprzez osiągnięcie pozycji najchętniej wybieranego dostawcy usług telekomunikacyjnych, multimedialnych i rozrywkowych, korzystającego z nowoczesnych technologii. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientem Orange poszerza swoje usługi w postaci nowego departamentu sprzedaży i obsługi energii elektrycznej.
Podstawowe normy etyczne i wartości, jakimi powinni kierować się ludzie we wzajemnych relacjach – zarówno prywatnych jak i biznesowych – są od wieków znane i niezmienne. Duże społeczności i organizacje precyzują je głównie po to, aby wskazać swoim członkom oraz otoczeniu własną drogę, indywidualny sposób działania – oparty jednak na ogólnie obowiązujących zasadach.
Audatex jest dostawcą rozwiązań służących wspieraniu procesu likwidacji szkód. Działając na styku firm ubezpieczeniowych, warsztatów naprawczych, firm rzeczoznawczych, dostawców części zamiennych, importerów pojazdów, firm zajmujących się obrotem samochodami po szkodach całkowitych, łączymy rynek, dostarczając produkty dla całego łańcucha wartości. Nasze zintegrowane usługi i produkty automatyzują i upraszczają proces likwidacji szkód – od ich zgłoszenia do finalnej akceptacji wypłaty odszkodowania.
Zapraszamy do kontaktu!
Krzysztof Juralewicz tel. 727 520 420 e-mail: krzysztof.juralewicz@audatex.pl województwa: kujawsko-pomorskie, lubelskie, łódzkie, mazowieckie, podlaskie, warmińsko-mazurskie |
Michał Kijewski tel. 785 300 421 e-mail: michal.kijewski@audatex.pl województwa: dolnośląskie, lubuskie, pomorskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie |
Tomasz Renik tel. 727 520 430 e-mail: tomasz.renik@audatex.pl rejon: Warszawa + okolice do 50 km. |
Michał Tuleja tel. 722 280 030 e-mail: michal.tuleja@audatex.pl województwa: małopolskie, opolskie, podkarpackie, śląskie, świętokrzyskie |
cartv.eu jest portalem pośredniczącym w obrocie pojazdami powypadkowymi.
Pierwsze pojazdy pojawiły się na portalu w roku 1998. Obecnie dzięki rozbudowanej sieci kupujących, poprzez car.tv można wycenić, zbyć lub kupić pojazd znajdujący się w dowolnym kraju UE, a nawet poza jej terytorium. Odpowiadając na oczekiwania rynku, od roku 2005 dostępna jest usługa: international handling service (i.h.s), polegająca na obsłudze transakcji zbycia pojazdów na terenie całej UE, który to serwis jest szczególnie ceniony przez kupujących.
We wrześniu 2014 operator portalu, firma GLOBAL SERVICES TV a.s. powołała do życia Oddział w Polsce.
Dla warsztatów naprawczych nasza oferta to dostęp do licytacji ok. 3000 różnych pojazdów dziennie oraz aktywna pomoc w obsłudze sprzedaży (i.h.s).
Dla ubezpieczycieli, rzeczoznawców, brokerów i podmiotów zarządzających flotami umożliwiamy w szybki sposób określenie rynkowej wartości pojazdu uszkodzonego. Określona w ten sposób wartość pojazdu posiada gwarancję ceny, oferty kupna są ważne w okresie 30 dni.
Na cartv.eu w roku 2014 określiliśmy wartość ok. 600.000 pojazdów, a zespół i.h.s obsłużył skutecznie sprzedaż ponad 59.000 pojazdów.
Na Konferencji chętnie odpowiemy na Państwa pytania, zapraszamy do rozmów przy naszym stoisku.
www.cartv.eu
W trakcie X Dyskusyjnego Forum Ubezpieczeń Komunikacyjnych firma HELLA chce zwrócić szczególną uwagę na to, jak ważne dla warsztatu, firmy ubezpieczeniowej i kierowców – w procesie likwidacji szkody są dobór odpowiednich części zamiennych oraz właściwa diagnostyka naprawianego pojazdu.
Przez likwidację szkody rozumiemy „naprawę pojazdu” czyli naprawę lub wymianę uszkodzonego elementu (np. szyba, kamera, oświetlenie, chłodnica). Zarówno w przypadku wymiany jak i naprawy uszkodzonego elementu warsztat musi korzystać z odpowiednich narzędzi, które po pierwsze pozwalają na poprawny montaż naprawionej / wymienionej części, a po drugie na dokonanie niezbędnych czynności dodatkowych (regulacje podstawowe / kodowania).
Dopiero po przeprowadzeniu wszystkich takich procedur – zdefiniowanych przez producenta danego pojazdu – naprawiany system / element jest w 100% sprawny. Wtedy też towarzystwo ubezpieczeniowe ma gwarancję, że usługa likwidacji szkody została przeprowadzona do końca, co oznacza, że klient (kierowca) otrzyma z powrotem sprawny pojazd tj. taki, w którym wszystkie systemy działają prawidłowo, bo zostały odpowiednio naprawione / wymienione oraz skalibrowane.
Firma HELLA w trakcie Dyskusyjnego forum ubezpieczeń komunikacyjnych przedstawi swoją ofertę części montowanych seryjnie w pojazdach wielu marek: oświetlenie, elementy chłodzenia, elektronikę i elektrykę. Zaprezentujemy także testery diagnostyczne oraz urządzenie CSC-Tool, które współpracuje z każdym z naszych testerów i pozwala warsztatom oraz towarzystwom ubezpieczeniowym na 100% „likwidację szkody” zgłoszonej przez klienta.
————————————————————————————————————————————–
HELLA to globalna, niezależna, rodzinna firma notowana na giełdzie, która posiada około 32 tysięcy pracowników w 100 oddziałach zlokalizowanych w ponad 35 krajach na całym świecie. Grupa HELLA rozwija i produkuje wysokiej klasy systemy oświetlenia oraz elektronikę samochodową. Koncern jest jednym z największych detalicznych dystrybutorów części samochodowych, akcesoriów, diagnostyki i usług dla branży motoryzacyjnej w Europie. Działając w ramach spółek joint venture, produkuje kompletne moduły samochodowe, systemy klimatyzacji i pokładowe instalacje elektryczne. Z zespołem ponad 6 tys. Pracowników zatrudnionych w działach badań i rozwoju, HELLA jest jednym z najważniejszych koncernów na rynku, który jest motorem napędowym tworzenia innowacyjnych rozwiązań w swojej branży. Osiągając w roku obrotowym 2014/2015 sprzedaż na poziomie ok. 5,8 mld. Euro, HELLA znalazła się wśród 40 największych dostawców w branży samochodowej na świecie i wśród 100 największych niemieckich przedsiębiorstw przemysłowych.
Więcej
http://www.hella.com/cardriver/pl/index.html
https://www.facebook.com/hella.swiecimy.przykladem
Centrum Badań Marketingowych INDICATOR jest jedną z najdłużej działających agencji badawczych w Polsce. Bada rynek i opinię publiczną od 1990 roku. Jest niezależną firmą prywatną z polskim kapitałem. CBM INDICATOR jest członkiem Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR), posiada certyfikaty Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA) i kieruje się międzynarodowymi standardami ESOMAR. Najważniejsze specjalizacje firmy to: branża telekomunikacyjna, sektor finansowo-ubezpieczeniowy, branża motoryzacyjna i rynek napojów alkoholowych.
Kontakt do firmy: indicator@indicator.pl tel. (+48 22) 595 1 595 ; fax: (+48 22) 595 1 596
Osoba odpowiedzialna za rynek ubezpieczeniowy: Marek Garlicki mgarlicki@indicator.pl tel. (+48 22) 454 64 33