Czy 110% wydajności warsztatu jest możliwe? Najlepsze praktyki serwisowe.

Korzyści płynące dla zakładu naprawczego z bezpośredniej likwidacji szkód.
23/10/2014
Obowiązki serwisów w świetle nowej ustawy o prawach konsumenta. Czy czeka nas Armagedon serwisowy?
23/10/2014
Korzyści płynące dla zakładu naprawczego z bezpośredniej likwidacji szkód.
23/10/2014
Obowiązki serwisów w świetle nowej ustawy o prawach konsumenta. Czy czeka nas Armagedon serwisowy?
23/10/2014
Czy 110% wydajności warsztatu jest możliwe? Najlepsze praktyki serwisowe.

Inteligentny warsztat to nie tylko najwyższej klasy urządzenia oraz rozbudowane systemy DMS ale umiejętne zarządzanie jego poszczególnymi elementami.

  • Co mierzyć i jakie informacje monitorować codziennie?
  • Co naprawdę jest naszym zyskiem? Jak umiejętnie budżetować dział serwisowy?
  • Od pierwszego telefonu do wydania auta – czyli jak ustawić proces serwisowy.
  • Za co premiować, a do czego nie zachęcać receptą na efektywność i produktywność warsztatu?
  • W jaki sposób maksymalizować zyski firmy?

Przedstawione zagadnienia nie odbiegają od rzeczywistości i są realne do wdrożenia. Jest to praktyczna wiedza, którą będziesz mógł wprowadzić w swoim warsztacie już następnego dnia i zacząć generować zyski!