Korzyści płynące dla zakładu naprawczego z bezpośredniej likwidacji szkód.
23/10/2014Obowiązki serwisów w świetle nowej ustawy o prawach konsumenta. Czy czeka nas Armagedon serwisowy?
23/10/2014Czy 110% wydajności warsztatu jest możliwe? Najlepsze praktyki serwisowe.
Inteligentny warsztat to nie tylko najwyższej klasy urządzenia oraz rozbudowane systemy DMS ale umiejętne zarządzanie jego poszczególnymi elementami.
- Co mierzyć i jakie informacje monitorować codziennie?
- Co naprawdę jest naszym zyskiem? Jak umiejętnie budżetować dział serwisowy?
- Od pierwszego telefonu do wydania auta – czyli jak ustawić proces serwisowy.
- Za co premiować, a do czego nie zachęcać receptą na efektywność i produktywność warsztatu?
- W jaki sposób maksymalizować zyski firmy?
Przedstawione zagadnienia nie odbiegają od rzeczywistości i są realne do wdrożenia. Jest to praktyczna wiedza, którą będziesz mógł wprowadzić w swoim warsztacie już następnego dnia i zacząć generować zyski!